Fotoklister

Satt och nästan somnade i kassan idag. Marathonet börjar ta ut sin rätt på min kropp. Mina ögon orkar knappt hålla sig uppe längre :/ Och jag märker att mitt humör går i dalar. Jag börjar bli sur. Ah, that's it. I'm turning in to .... en viss person. Och det är hemskt.

Köpte dubbelhäftande fototejp idag. Så nu kan jag äntligen klistra in lite bilder i fotoalbumet utan att behöva använda mig av endast fotohörn. Kul. Intressant va?!

Ska gå och lägga mig nu, ska gå en morgonpromenad med Lusen imorgon. Skönt :)

Sov gott!

Say what?
Postat av: Tuuli

snaart ses vi :D :D wohooooo!!! Snart är d jobbiga över ska du se, du har bara några dgr kvar :) puss din finne

2008-07-24 @ 01:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0