Faint

Jobbade endast 3 ½ timme idag, men jag trodde till en början att jag inte skulle klara det. Kom till jobbet och kände nästan med en gång att jag skulle svimma, så jag hämtade en stol så jag kunde sitta ner istället för att stå. Kände att blicken snurrade, magen krånglade, huvudet sprändes. Jag var verkligen nära på att svimma och spyan låg i halsen och väntade på att komm upp. Klarade mig som tur var utan båda. Ballen kom och hälsade på och gav mig lite vatten. Tack!

Har ätit lite chyllin och rösti och kollat på några Vänneravsnitt tillsammans med min karl och lillasyster.

By the way så har jag namnsdag idag: Sara. Tack, tack!

Nu ska jag gå och sortera foton och sätta in i album...så småningom.

Imorgon är det långjobb, en söndag. Mucho dineros....:)

Say what?
Postat av: Emma

grattis då. :)

2008-07-19 @ 21:00:33
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0