December 5

Har precis hällt upp diskvatten, men kände skrivkliet i fingrarna. Har egentligen inget roligt att skriva. Men ville dock skriva av mig lite.

Jag kan verkligen inte beskriva hur jävla glad jag är att vi ska flytta. Och det roliga är att jag tror verkligen att vi kommer ha en färdiginredd lya redan på söndag. I wish! Till att börja med måste vi ju skruva ihop säng och soffa. Vi ska få över alla saker. Det är pretty much more än man tror. Jag räknar med att det nästan bara är kläder. Men hur mycket kläder är det inte som vi har då? Massor. Borde verkligen slänga hälften, men jag har sådant problem med det.Tänker alltid: "Äsch de här kommer säkert inte bli moderna igen, men då kan jag säkert använda de på någon maskerad". Ja för jag brukar ju bli bjuden  på så många maskerader.

Nej nu ska jag pumpa hög musik och diska, sedan ska jag stryka sofföverdragen. Vet ni?! Fläckarna gick bort.

Ikväll är det party hos Linus. Måste förbi La Sistema. Vet dock inte om jag kommer inta så mycket sådan dryck, men man vet aldrig så det är lika bra att vara förberedd.

Say what?
Postat av: bea

tack du!

kul med flytten :)

2008-12-05 @ 11:28:10
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0