December 17

Jag har helt tappat frukostsuget. Vad är problemet? Har provat mackor med alla möjliga olika pålägg, fil och flingor som mest resulterar i klister, gröt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag älskar ju frukost vanligtvis. Hmm, tål att tänkas på. Och har någon ett gott förslag tar jag mer än gärna emot det.

Jobbat idag. Dagen gick faktiskt fort för ovanlighetens skull. Inga sura miner. Otroligt. Jag var glad hela dagen. Köpte varsin baguette till mig och syster Mellan och gick och höll henne sällskap på lunchen.
 
Gick på julklappsjakt efter jobbet. Har endast kvar att köpa till mina systrar och de önskar sig... Ja, säg det. Jag vet inte. Och de kan inte komma på något som de vill ha. Som att det kan vara svårt?! Då blir det lite svårt att köpa något.

Tiden rann på och jag hängde i Mellans butik i väntan på tiden. Hängde sedan på Hemsk för att vänta in maten. Det blev kebab. Gött. Har inte ätit det på säkert ett halvår.

Sitter här nöjd framför datorn, med min snygga karl i soffan bredvid, en skål fylld till kanten med godis, och med eventuella men grymma nyårsplaner. Hoppas de slår in. Skulle vara så kul, återkommer när de är mer definitiva.

Kyss

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0