The time is out

"Heja Sara, heja Sarah!!!..... och EMD, och Måns, och Alcazar och säkert några till. Tror jag blir glad vem som än vinner. Dock inte operalåten."

Så som texten lyder ovanför här, precis så avslutade jag mitt senaste inlägg. Vad hände? Operalåten vann. Måns åkte ut efter typ tredje sämsta sverigerösterna hade getts ut. Nästan alla fick varsin 12:a, Molly fick endast två poäng. Fine jag tyckte inte att den var en schlagerlåt, men så dålig var den inte. Tror dock att det skedde en smärre konvertering under kvällens gång. Började gilla så gott som alla och redan första gången som La voix sjöngs så diggade vi med och insåg att det var väl lite sväng i den i alla fall och vi hittade några rader som Alex lärde oss. Det lät dock inte så franskt som titeln; Can you keep a secret, can you keep a secret. Och så fortsätter man sjunga så till skriket kommer, då freestylar man i opera. Det är faktiskt ganska roligt. Tror jag precis övertygat mig själv om att den kan gå långt i Moskva. Man kan komma från vilket land som helst, så länge man har lite röst, så är det bara och gå wild and crazy på skriket. Me like!

Nu väntar sänge och imorgon är det jobb och förhoppningsvis hinner jag tillbaka till spinningen. Hoppas.

ps. lägger upp bilder från kvällen imorgon. orkar inte nu.ds

Say what?
Postat av: Alex



Hahah!



"tror jag blir glad vem som än vinner. Dock inte operalåten" Det är så klockrent! :)

2009-03-15 @ 01:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0