Dry your eyes mate

Jag förstår inte. Jag är så blödig. Vad än det gäller så bölar jag. Har precis bölat. Dock glädjetårar.

Har jobbat och sitter nu och väntar på att tvätten ska torka, sedan hade jag tänkt steka pannkakor och eventuellt träna. Är så sjukt trött bara. Musten gick liksom ur mig efter lunchen.

Sitter och funderar på framtiden. SKa man jobba, ska man plugga? Jag har verkligen inte en aning och jag tror att det är meningen att man ska ha det när man snart är halvvägs till 50, men jag har fan inte en clue. Min skalle är totaltom på förslag. Ska ju göra högskoleprovet nu och sedan ska jag i alla fall söka plugg så får man se om man kommer in. Gör man inte det får man väl helt enkelt tänka i nya banor. Det tror jag.

Vad hände med vädret? Det blev så grått, så mulet. I morse var det visserligen inte strålande sol, men det snöade i alla fall inte.

Jag älskar min karl.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0