Jag ska fånga en fjäril.

Haft en dunderskön helg. Lördagen spenderade karln och jag lite dineros på kläder till honom som var skitsnygga. Mötte sedan upp Limpz och Bebbles för en mysig picpic in the park. Vi mötte Mark (Mark in the park...Den läspande lille gangsterpojken som var känd två sekunder i Idol08 tror jag det var). Riktigt glassigt att sitta där i solen med varsin sallad trevligt sällskap och en hund som ville ha massage. Åkte sedan hem var och en för sig och gjorde i ordning sig.
Åkte sedan hem till Linnen och fick en början på en riktigt rolig kväll. I alla fall förkrök. Vi drinkade lite spelade någon låt på Guitar Hero Metallica som Jompan köpt nytt. Jag kicked som assk(söt unge från youtube who's going to kick the monster's assk) mot Linn. Hell yeah I rock!
Kan ju utan att överdriva säga att vi kanske spårade lite smått. Eller spårade och spårade tycker nog vi höll oss på rätt spår. Vi var glada, tillsammans, smålulliga, redo för utgång, vad kunde gå snett? Well, kan väl säga som så här att vi åkte in, skulle gå in, ställde oss inte ens i en kö, letade upp en annan pub där systrarna små var, sprang in och svepte varsin öl/cider, sprang ut och hamnade sedan väntandes vid tunnelbanan. What to do liksom?


GGGGGGGGAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH Vredesutbrott.......................................Hatar datorer som inte gör som jag vill. Jävla hängpungsdator. Palla. Jag får flipp.

Hur som helst blev det en asnice kväll. Kom hem riktigt glad i hågen, några många bilder rikare.

Skål!

Vi lyssnade på gospellen Alexander Ryback så jag kände för lite violinspelande

Linn kände hur det ryckte i dansbenen och tog en svängom

Jag ville inte vara sämre

Så jäkla kul hehe.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0