I'm pickin up good vibrations

Igår tänkte jag att jag skulle göra ett mandomsprov, fast för tjejer. Blir det mödomsprov då? Hmm. Har visserligen provat på det tidigare, men gav då upp hyfsat tidigt då det ändå inte gav resultat. Jag pratar om vaxning av benen. Igår var det dags. Jag hade köpt nytt vax av ett känt märke. Karln fick sätta dit remsorna och dra, för skulle jag sitta själv och dra skulle de aldrig komma av, med rädsla för smärtan. Men nu blev det i alla fall gjort. Visst det kändes men karln drog så snabbt så det drog liksom inte ut smärtan.
Dock gav vi upp efter sex bortdragna remsor då jag tillhör den där konstiga typen som verkligen är allergisk mot det mesta och mot det mest konstiga så nu ska vi se hur min hud reagerar och om det inte blir någon reaktion så fortsätter vi mödomsprovet imorgon eller kanske redan ikväll.

Say what?
Postat av: smäm

haha, ja!

2009-07-14 @ 10:37:06
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0