Shine!

Har ju (som jag tjötar om det) fastnat för en ny favoritblogg. Drog ju tack vare den till MakeUpStore och handlade för en större summa. Mitt mål var att komma hem med rengöring då jag bara tvättar ansiktet med tvål och vatten. Shame on me jag vet. Sedan så ser ju min hud ut efter det också, torr och fet vilket är en jäkla kruxig blandning. Så nu gick jag alltså för att få råd vilken rengöring jag behöver för att få en jämn balans. Har provat det i några dagar och visst fan märker jag skillnad. Tror jag ser lite skillnad på mina äckliga porer, de som var stora som pupiller och fyllda av skit börjar se lite renare och mindre ut. Halleluja.


Peelingen luktar underbart. Vill använda den varje dag, men det tror jag inte är så bra.

Say what?
Postat av: Mari

Åh, visst är Linda underbar..Har också fastnat för hennes blogg.. Går inte en dag utan att jag är där och kollar :). Men det blir dyrt..haha..



Hoppas du har det bra ?! Puss

2009-08-05 @ 11:58:05
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0