Nanananananana nananananana

Hade en riktigt trevlig lördag igår. Först var det som sagt spinningpass och lunch med Limpz. Sedan höll jag Greken och Jess sällskap när de åt lunch, gjorde ett flätdiadem på Jess och åkte sedan hem. Kände att jag hade migränkänningar, men tyvärr inga ills hemma så jag lade mig och läste lite innan jag skulle ner till torget och möta Linnen.

Det var en riktigt trevlig kväll. Vi hade filmkväll hemma hos mamma så Lini hade hyrt två filmer, en Hitlerfilm på polska och Brudens bäste man (med Patrick Dempsey). Det blev först Robinson och sedan satte vi igång Brudens bäste man. Den var rolig och bra, en sådan där typisk amerikansk film där man vet precis vad som ska hända men man ser den ändå och den påminde enormt mycket om Min bäste väns bröllop . Det var typ exakt samma handling. Halva filmen ägnade vi dock åt att komma överens om brudens snart blivande brudgum är han den rödhåriga doktorn i Gre's anatomy. Jag sa att jag var 100% säker och att jag kunde sätta min nästkommande lön på att det var han. Nej men då fick jag världens mottugg:

- Han har ju inte ett enda drag som påminner om honom.(Ändrades efter ett tag till; okej han har kanske ett drag som påminner om honom)
- Nej men han är ju rödhårig och det är ju inte han i filmen. (visst det kanske inte skrek rödtott om honom men även rödhåriga kan färga slinga håret blont)
- Nej det är inte han. (helt enkelt)

Mamma blev nyfiken och gick och googlade upp hans namn. Kevin McKidd - spelar både brudgum och den rödhårige i Greys om det är någon som undrar. :)
Kvällen fortsatte trevligt med presentutdelning från Limp från hennes Thailandresa. Mami fick världens sötaste pyjamas till Liten och grymma platådojor och handsydda kuddfodral, jag fick en tunika med motiveringen: Ja den var för liten för mig, jag hade för stora pattar. Hmm, hur ska jag ta emot det? Då ger jag den till Cicci för hon har små pattar :p Micklo fick en tuttröja, en sådan man knyter under pattarna. Hon blev skitglad och ropade: Åh, då får jag ännu större tuttar! Tyckte jag hade behövt tuttröjan. Haha. Nejdå tack Limpz det var jättefina presenter.
Vi käkade enormt mycket popcorn, jordgubbar, godis, grönsaker och dipp. Gött, precis som en lugn filmkväll ska vara.
Thank you girls!

Say what?
Postat av: Alexandra

Hahaha! Jäkla tröja alltså. Hur passade den på dig då? Det kanske du inte vågar säga? ;)



Ja, tack för en trevlig kväll, får vi göra om.



Kram kram / Mamma

2009-04-19 @ 19:45:37
Postat av: Victoria

Bloggdesign 100:-! se exempel: victoriaekholm.blogg.se , emmastromback.blogg.se , lindabergqvist.blogg.se , millvall.blogg.se . Skicka ett mail eller adda på msn. victoriaekhholm.blogg.se

2009-04-20 @ 00:53:26
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0