Tonight, must be a magic night

Igår blev det nostalgimiddag - nasigoreng. Har inte käkat det på jättelänge, så jävla gott och så jävla enkelt att göra. Vi åt ganska tidig middag sedan satte vi på våra duracellbatterier i ryggen och sprang runt som tokar och städade inför ikväll efter det däckade vi på varandra i soffan. Jag vaknade som vanligt av att jag dregglade.

Hann inte riktigt färdigt allt, men det kommer idag. Ska ju liksom vara schinande rent när alla kommer. Hoppas även att jag ska hinna med lite sol. Antingen i solarie eller ute på ballen. Vilket som.

Igår innan jag började jobbet gick jag in på min gamla blogg och läste lite och shit alltså vad jag skrev annorlunda. Mycket bättre. Varför gör jag inte det nu? Jag bara ordbajsar och det är skittråkigt att läsa. Jag ska försöka bättra mig.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0