Sol.Värme.Ledig.Träning

Känner nästan hur värmen når mig genom stängda fönster. Solen verkar göra sitt idag. Har precis klämt en hurtig frukost med fiberrik gröt, apelsinjuice(c-vitaminer) och leverpastejsmackor (järn) och vet att det nu är dags att slänga på sig dagens outfit. Ska möta upp syrran så ska vi gå hela långa vägen till farmor för att hjälpa henne med lite saker och sedan dra vidare till gymmet, så det blir att sätta på sig träningskläder från första början. Och idag innebär det linne och shorts i och med att jag hoppas solens strålar gör sitt.

Wawwa, wiwwi, wowwa. Fick mitt lönebesked från mitt nya jobb. Det känns rätt gött faktiskt. Äntligen få en normal lön. Tjänar ju inte riktigt så stora pengar på min blogg.... Undrar varför. Har ju de senaste månaderna fått ut ungefär en halv normal-svensson-lön och det har inte känts lika gött. Så när lönebeskedet damp ner i brevlådan kändes det som att en sten föll från mitt hjärta. Skönt.


Farmor och jag <3

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0