Not motivated

Vet inte vad jag ska skriva men känner ändå suget att gå in och skriva något. Konstigt. Men idag blir det plantering av blommor som jag kan sätta ut på balkongen. Riktigt nice, både köpta och egenodlade.
Ska äta middag med syster ikväll för vi ska komma på vad vi ska ge syster Minst i 20-årspresent. Någon som har någon idé om det? Vi har bara haft två månader på oss att fixa det medan hon har varit bortrest, men nej det är klart vi ska fixa det i sista stund. Typiskt. Wowa wiwi wooo. Hon kommer hem på söndag. Fan vad jag längtar efter det lilla mongot. Hon har ju liksom fattats oss i två månader. Kan inte alls tänka mig in i situationen som tyvärr många hamnar i - att förlora ett syskon. Fy fan.

Fick precis ett mess av Limpz där hon skrev att Svea rike tydligen måste kvala in i Eurovision. Snacka om att man har noll koll. Men jag kan ju säga som så här att Malena är tvungen att kvala in för vi ska ju nämligen kolla den stora riktiga finalen på lördag. Och en final utan Sverige...det funkar inte riktigt.

Say what?
Postat av: Alex

Jag hade heller ingen koll på nåt jäkla kvar! :S Men klart hon kvalar in.. Måste!

Så kör vi en sprakande final på lördag! :)

2009-05-12 @ 10:22:03
Postat av: K

Tack :)

2009-05-12 @ 17:05:40
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0