Världens sötaste

Hoppade ju in extra i barnpassningen idag. Sjukt skön dag. Första halvan gick jag och bar på en mysig liten bebis, när han sedan lämnade mig, kom en annan sötnos på snart två år som bara vill vara med mig, hon vill inte leka med någon annan. Och hon kan helt plötsligt bara slänga sina armar om en. Så go' så man dör. Och hon heter Dulce, som betyder typ söt, sötsaker. Haha, världens vackraste.

Har nu ätit pizza så det sprutar smält ost ur öronen och sitter just nu och jäser med en liten chokladbit och iskall cola. Jag mår bra.

Och ikväll, eller om några timmar, så får vi middagsbesök. Mysigt. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska servera dock. Får se vad det blir.

Någon som såg Robinson -09 igår? Tankar?

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0