Shit

Ah, dags igen för två pass i rad. Är av någon konstig anledning alltdi lite nervös för det långa passet. Don't know why.

Åh igår när jag var på väg hem träffade jag min träningsboss som sa att hon haft en träningsvägledning med en tjej som tydligen brukade gå på mina långa pass, hon hade då frågat hur hon tyckte att det gick för mig och tjejen hade svarat att jag var jättebra och körde på hårt och peppade bra. Precis vad jag behövde höra kan jag säga.

Nu ska jag gå och duscha. Japp jag ska duscha innan jag tränar. Har haft ett varmt sovrum inatt och vaknat flera gånger av att jag svettats, plus att mitt hår ser ut som someone please help me.

Idag är det kalas med farmor och äntligen är det den 4e mars. Schlagerfinal. Wohooo!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0