Ny koreografi

Imorgon kör jag mitt första pass med ny koreografi. Sitter och lyssnar igenom det just nu. Vissa låtar är väl sådär, men det finns en som jag blir aspepp av så då är det bara att ge järnet. Nice. En är värsta country, på fel sätt. Jag har inget emot country tvärtom. Tycker att det kan vara riktigt bra och att man blir på gott humör, hoppas att denna utvecklas till det. Jag tror det. Att om jag liksom lär mig den så kanske jag börjar tycka om den.

Gick snabbt idag med. Mycket att göra, hinner inte alltid det som ska hinnas med, men så är det. Man är inte mer än människa, trots att vissa ibland tror att man är robot eller en varelse utan känslor.

Har ett litet projekt på gång nu, men får se hur det blir med det. Återkommer om det blir något med det, men än så länge är det bara Babe och jag som vet om det. Så får det nog vara tills ett tag framåt.

Imorgon flyttar Greken, ska förbi och kolla hennes fräscha lya.

Say what?
Postat av: Carro

Hur gåre med projektet? =)

2009-03-05 @ 15:08:44
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0