Migränjävel och födelsedag

Bajs, åtminstone större delen av dagen. Hade ju migränjävel redan igår kväll, och knaprade då piller men de hjälpte inte en gnutta. Tack för det liksom. Sov sedan natten ut för att återigen mötas av Mr Migrän. Gick dock upp och ringde bossen och sa att jag verkligen inte kan jobba då man är så sjukt ljuskänslig och det bara spränger i huvudet, det känns ungefär som att ha huvudet i ett skruvstäd. Eller jag tror att det skulle kännas ungefär så. Bossen sa att han kunde öppna men skulle vara väldigt glad om jag kunde komma in om det skulle kännas bättre.
Jag gjorde i ordning en liten bricka med blommor, tårta och present, gick in och satte mig på sängkanten då mitt huvud inte tillät högre ljud än en viskning, väckte då babe som fyller år idag och sa grattis.GRATTIS. Efter den ansträngande rundan gick jag åter och la mig i hopp om at vakna upp utan minsta pannknack. Det gick ju inte riktigt som jag tänkt mig, men ändå åt rätt håll.
Pallrade mig upp med några piller mer i magen och stålsatte mig inför kommande gäster. Det blev riktigt trevligt och lugnt, inga höga ljud och inte speciellt mycket folk. Helt lagom för min skalle. Och de gick hyfsat tidigt också, så det behövde inte bli så mycket mer ansträngande. Helt perfekt alltså. Fick några tavlor av babes mor också så nu ska här bli färgglatt på väggarna.
Sitter nu här och känner mig bakis. Smärtan har släppt men man har liksom som ett vaakum i huvudet efter ett migränanfall så man är inte riktigt på G.

Nu har jag överansträngt mitt huvud så nu väntar bädden. Sov gott allesammans!
Peace!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0