Denna underbara ljuskälla.

Det är så ljust, det är så underbart. Det blir liksom skuggor. Det var ett tag sedan jag såg skuggor. Kan inte riktigt förstå den energin man får av denna sol, hur man kan bli så glad av något så litet som att solen faktiskt skiner. Jag låter som en riktig dyrkare nu, men jag skulle nog kunna kalla mig överväldigad just nu.

Ska iväg på välgörenhets(gala skulle jag vilja säga)krog ikväll. Det är syster Mini som har fixat det i samband med sitt projektarbete. De har abbonerat en krog och pengarna som man betalar för biljetten går direkt till välgörende ändamål. Så det känns perfekt, parta samtidigt som man bidrar till något. Hur bra är inte det?!

Sitter nu och väntar på att tvätten ska torka i tvättstugan och att syster Mellan ska ringa så vi kan börja göra i ordning oss. Vet inte alls vad jag ska ha på mig, tror dock att hela paketet kommer bestå av lånta fjädrar. Får se vad det blir.
Köpte ett par nya örhängen i veckan för 50 kronor på Indiska (mitt enda köp utöver mat f.ö denna månad) som är i silver, funderar på att eventuellt ha de på mig. Men å andra sidan vill jag ha ett guldarmband och det klingar ju inte så bra tillsammans. What to do? I-landsproblem. Guld eller silver (i mitt fall är båda falska)


Say what?
Postat av: Erica

EXAKT! Så har dom mage att komma sent, precis som du säger! Haha ja, tur för dom så var ju spis-f*n jädrigt snygg så man fick vara nöjd ändå :D haha

2009-03-18 @ 20:31:52
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag vet vad du menar !!! Det är så härligt att solen har hittat tillbaka, det går inte en sekund utan att jag njuter :). Våren är mer än välkommen nu..



Hoppas du får en bra dag ! Puss

2009-03-19 @ 10:05:17
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0