Pain

Då mina ben ser ut som två lurviga ormar känner jag att idag är det dags. Här ska nu vaxas. Har bara vaxat benen en gång tidigare och då gick det inget vidare, det kom liksom bara med några tussar så då menar de att man ska sätta dit en ny remsa och uppleva ny smärta på samma ställe. Tack men nej tack. Denna gång har jag valt ett känt märke till skillnad från förra gången.

Jobbar på gamla jobbet idag, i tre och en halv timme, men det kommer nog kännas som en evighet. Tänkte sedan gå hem och fortsätta min lilla städning som jag påbörjade igår och eventuellt baka. Vad säger ni om det? Låter det bra?

Jag vill permanenta mig. Och färga håret och skaffa nya naglar som back in the days.


Say what?
Postat av: Mari

Sv: Drinken var den godaste jag någonsin druckit..Drack den på Friday´s i sthlm.. Passar perfekt i sommar =) Testa !!!



Ha en bra dag vännen !! Kramar

2009-06-07 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0