Jag vill känna att jag lever.

Har hunnit jobba lite idag, hängde med Greken i repan de sista timmen då päronen som har medlemskap var så kloka att stanna hemma för att leka och grilla med sina barn nu när solen skiner på vår jord. Gick och köpte varsin sallad till oss och jag kan ju säga; Hörnan släng er i väggen. Jag har hittat min nya salladsleverantör. Cafét mitt emot Hell House. Superfräscht, supergott, supervärt pengarna. Och det bästa av allt du får själv välja vad du vill ha i, och det är ett stort urval. Me like.

Gick sedan hem och fastnade med en chipspåse framför datorn. Så sjukt typiskt mig. Men om åtta minuter ska jag ringa och väcka min sjukt sega lillasyster. Japp hon var ute igår och då tycker hon att det är okej att ligga och sova till klockan slagit 17.00 på eftermiddagen. Inte okej. Så klockan 17 prick ska hon upp och hoppa och slå klackarna i taket, för då ska hon och jag baka rulltårta. Kul va? Japp, det tycker jag. För resultatet kommer alla som firar midsommar i Värmland få smaka.

Say what?
Postat av: smäm

chipspåse framför datorn låter som mig ;)



jag bor i plymouth som ligger lite utanför london, men om du ska dit måste du självklart besöka skitstora primark på oxfordstreet. oxford har en god sushirestaurang också som jag inte minns vad den heter nu. lite turistiga tips kanske, men är inte 100 på alla smultronställen. hoppas du får det trevligt!

2009-06-07 @ 16:59:16
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0