Jag ska fånga en ängel.

Har en mycket bättre dag idag. Vaknade alltså på rätt sida sängen, har ätit en bra frukost, trots att jag tappat intresset vad gäller frukost. Någon som har tips på bra frulle så tar jag det mer än gärna då jag inte fungerar normalt utan dagens första mål.

Idag är det alltså fredag, jobbar, men det gör inget. Jag är på jättebra humör idag så det känns som att dagen kommer glida förbi smärtfritt. Idag kan man säga att vi åker i övermorgon. Det betyder att det är jättesnart som vi sitter på flyget. Wohoo. Längtar galet mycket.
Imorgon blir det fyra snabba timmar på jobbet sedan blir det till att dra in till stan någonstans och möta upp gamla älskade vänner från Lills. Härligt av Cliff att fixa ihop en dag. Först ska de spela paintboll, men i och med att jag jobbar kan jag ju inte vara med då, men jag kommer senare.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0