Sweet lovin'

Börjar detta inlägg med att säga att jag älskar min karl. Han står verkligen bakom mig i mitt beslut att säga upp mig, med motiveringen:
.Klart du ska säga upp dig, du mår ju inte bra där och jag vill verkligen att du ska må bra.

Sedan kan jag även tillägga att det var jävligt kul på jobbet idag. Började i Mini tillsammans med E. Första ungen som kom satte vi framför tv:n, sedan snackade vi lite och när nästa två tjejer kom satte vi på A-teens första (och enda?) skiva och dansade rövarna av oss tillsammans med kidsen. Riktigt kul och rejält svettigt.
Gick sedan ut och tog över efter El Greco. När hon sedan kört sitt pass var klockan mycket och hon visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen så vi bestämde oss för att dra till Donken när jag slutat, då båda var vrålhungriga.
Jag hatar verkligen donken, men jag var hungrig och det var det enda som var öppet.

Men det var ett roligt jobbarpass i alla fall.

På fredag ska vi spinninggirls ut. Ska bli kul att träffa alla igen, riktigt gött gäng.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0