My hands are cold, and I'm on my knees looking for the answer

Är lite smått nervös faktiskt. Fast jag hoppas att det är utan anledning. Börjar med att köra halvtimmespasset och det är jag inte nervös för i och med att jag kört det några gånger. Däremot 55minuterspasset. Gulp. Men jag hoppas att det går bra.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan sätta mig och lyssna igenom passet en gång. Sedan ska jag nog gå till jobbet, det är ju sådan underbar sol idag igen. Må bra!

När jag förhoppningsvis klarat mig genom passen går jag hem och sedan ska karln och jag åka och handla blommor. Haha. Har lite ont om det. Eller skulle vara nice med fler i alla fall.

Får se vad som händer ikväll. Om tjejerna kommer eller ej. Blir Mello oavsett för min del.

Helt meningslöst inlägg.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0