Jag var 17 år, 17 år i staden

Kunde inte uppdatera bloggen igår kväll. Den ville helt enkelt inte att jag skulle logga in, så då gjorde jag inte det.

Körde den nyfunna traditionen på tisdagskvällar, käkade Donken med Greken. Hade ju helst sett att traditionen var något mer nyttig, men vad gör man när det är det enda stället som är öppet och man är vrålhungrig. Va?

Pratade lite med min karl på fejan igår och allt hade gått bra. Eller ja så bra som det kan gå när det handlar om en begravning. Men han tyckte det var kul att få träffa kusiner och nya kusinbarn. Just nu sitter han på flyget på väg hem. Hoppas återigen att allt går bra med benet.

Nu drar jag. Dags för pass :)

Say what?
Postat av: Mari

Jag kom på en sak, du/ni måååste komma upp och hälsa på mig här i Norr :D

2009-02-11 @ 16:19:47
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0