Bring it back now, bring it bring it back

Nu är min Honung hemma igen. Landade runt tiotiden på svensk mark. Känns riktigt gött att ha honom hemma så att jag i gammal husmorsanda kan få sköta om honom och passa upp på honom. Kan ju berätta att karlns ben inte är så vackert. Eller jo det kanske det är. Påminner just nu om en multikolorerad (japp jag skapar mina egna ord för att låta vis) regnbåge.

 Han hade ju stödstrumpa på sig när han flög så att han inte skulle dra på sig en blodpropp, därav "mönstret" på benet och precis nedanför plåstret ser det ut som att benet är brutet, men det är bara strumpan som suttit åt rätt hårt.

Redan innan han for iväg, funderade han på att raka av sig allt hår, men som tur var hann vi aldrig göra det innan det var dags att åka. Vi kände att det var tur i och med att de flesta där nere är ju vana att se honom i lite längre hår och det hade nog sett lite hårt ut att komma ner med rakad skalle till begravningen. Så nu när han kom hem drog vi fram rakapparaten och svängde igenom. Nu har jag en grymt snygg rakad man i soffan bredvid mig. Det var lite av en chansning då inte ens C har sett sig själv i rakat sedan han var runt 4 år. Men han är HET. Ska lägga in bilder sedan.

Här är vi på väg in till Centralen där han ska ta flygbussen.


Say what?
Postat av: tiiiinaa

frågestund hos mig. titta gärna in :)

2009-02-11 @ 17:49:36
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Mari

Blir så himla illa berörd när jag läser om sådana här saker, så jag var bara tvungen att göra ett inlägg om detta !! önskar jag kunde göra någonting..



Och du, du och Carsten är såååå fina :).

Puss

2009-02-11 @ 17:58:31
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Alexandra



Fasen va benet ser hemskt ut! :(



Tack för länken, sånt är jätteintressant. Höra hur andra har det.. :)

Jag har 107 dagar kvar.



Kramkram!

2009-02-11 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0