Lots to do

Vaknade helt uvilad imorse runt halv niotiden. Hur skönt är inte det? Jag som lider av bristen på väckarkliocka (då min mobil fortfarande är dränkt) trodde jag skulle vakna runt elva, men icke. Jag gick upp, åt en mysig frukost och började sedan städa. Det gick fort att få undan allt som inte ska vara framme ikväll. Har bara kvar finputsningen nu.
Har varit iväg till byn för lite inhandling till kvällens partaj. Köpte med mig min STORA last ; Scampi med vitlök- och broccolisås. Världens godaste maträtt just nu om ni frågar mig.
Satte mig framför vår nyinköpta stora platt-tv och avnjöt maten medan jag pinade mig igenom ett avsnitt Extreme home makeover. Jag behöver väl inte nämna att jag grät?!
Nej nu ska jag gå och fixa lite mer. Är så sjukt taggad till ikväll. Wohoooo!

Mums!

Charmigt när man får en ränna i solpudret på kinden.

Say what?
Postat av: Mari

Sv. Åh vad kul =). Måste dit och handla lite snart igen..hehe.. Ja, Linda vet verkligen hur man gör. Hon är otroligt duktig !! Jag är helt besatt =).



Självklart hör jag av mig =). Kommer ner nästa helg faktiskt..och stannar ett par dagar =)

2009-08-09 @ 20:27:45
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: NN

Du börjar se ut som den äckliga alkiskärring du är.

2009-08-26 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0