Håll ut. Jag tycker iaf detta är kul.

Kärlek och snusk

1. Är du singel nu?
Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Livslånga
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Är i ett nu. Och det är det enda som gäller
4. När hade du sex senast? Privat
5. Är du kär nu? Konstigt nog efter två år så känner jag mer pirr i magen nu när jag tänker på/är med min karl än vad jag gjorde i början.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nej, det ligger inte i min natur.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Aldrig. Varför skulle man vara så dum att göra det?! Då mår man ju inte bra som människa.
10. Haft sex på fyllan? Ja det kan man väl säga. Dricker dock inte så mycket, men jag blir lite salongsberusad :p
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?  Nej, har väldigt svårt att säga det över huvud taget. Jag måste verkligen verkligen mena det.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Oh yes.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja foton. Det har ju ändå varit en del av mitt liv och jag gillar att ha fotodokumentering av mitt liv så man kan gå tillbaka och se.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
15. Varit på en blind date? Nej.
16. Varit otrogen? Nej
17. Ångrade du dig? -¤-
18. Har du lätt att bli kär? Japp.
19. Har du någonsin varit kär? Ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Inte som jag vet om.

Vänskap

1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Försöker att vara det så ofta det går och man kan få ihop något.
3. Vad brukar ni hitta på? Vad som faller en in, helt enkelt. Fika, promenad, bara hänga.
4. Bästa minnet med nån vän? För svårt att välja ett.
5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? Ulle, Linnéa och Car. Jepps systrar och pojkvän, men det är de jag pratar med när det gäller djupa saker.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, annars skulle det vara jobbigt.
7. Har du hatat din bästa vän? Jag kan nästan säga att jag fortfarande gör det. Har förlorat en, den jag trodde jag skulle umgås tajt med hela livet. Vi har inte hittat tillbaka till den vänskap vi en gång hade. Och det gör så jävla ont.
8. Litar du på din bästa vän? Ja han är min andra hälft.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? På ett sätt kan man väl kalla det svek........
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jupp
12. Vart bor din bästa vän? Med mig.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Ja, men då är det mest om mongon i centrum eller stupid kunder
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Jag hoppas inte det. Inget jag minns iaf.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jag hoppas inte det.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
17. Vilken kompis var du senast med? Alla typ. På mitt party.
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Hoppas det. Vill i alla fall vara en sådan vän.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Jag hängde med hela klassen om vi tänker på den senaste utbildningen
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Limpan är min käraste vän sedan man var liten!

Senaste

1. Du fick en puss av? Car
2. Sov med dig i samma säng? Car
3. Du delade ett riktigt skratt med? Car
4. Du gick på bio med? Börjar kännas lite uttjatat, men Car
5. Du höll i handen? Car
6. Du gick på stan med? Car
7. Du delade en pizza med? Ingen, om jag väl äter pizza äter jag den själv
8. Du ringde? Tror det var Ulle, ringer ju inte från min lur längre då den är drunknad.
9. Skickade ett sms till dig? Minns ej.
10. Du kramade? Mannen i mitt liv
11. Gjorde dig lite besviken? Inte den blekaste
12. Gjorde dig mycket besviken? Har ingen aning.
13. Du skrev med på msn? Älskade Carro som jag snart ska få träffa.
14. Du snackade skit om? Minns inte.
15. Du åkte bil med? Min man
16. Gav dig en komplimang? Älsklingen
17. Du kollade på film med? Kärleken
18. Du åt med på resturang? Love of my life, när vi var på dejt
19. Betalade något åt dig? Måste vara älsk igen.
20. Grät inför dig? Hon vet det själv.... Love you.


1. Bor dina föräldrar tillsammans? Njae. alltså de är gifta men tvingas bo på olika håll just nu pga jobb. men annars bor de i de djupa skogarna i Värmland
2. Om inte vem bor du mest hos? Jag flyttade hemifrån för sex år sedan....men när jag bodde hemma bodde jag under deras gemensamma tak.
3. Har du eget rum? Jag hade det. Mina stackars systrar fick dela tills de var 15 och 13. Haha.
4. Egen dator? Nix
5. Egen tv? Ja, sista månaden.
6. Egen DVD? Nej
'7. Boxer? Nej vi bodde inte i ett sådant hus.
8. Internet? Ja
9.Vilka färger går i ditt rum?  Nämn det inte ens. Det är under bearbetning. Det är så tråkigt just nu, men jag försöker få in varma färger.
10. Har du kalsonger på din golvyta?  Nej men i tvättskåpet
11. Får man plats att sova fler än en i din säng?  Ja vi köpte en dubbelsäng just för den anledningen - två skulle sova i den
12. Är köket stort? Nej, inte direkt, men man får plats att laga mat och sitta fyra stycken vid ett bord.
13. Ismaskin? Njae, jag kan lägga in iskuber i frysen...
14. Micro? Japp
15. Glass i frysen just nu? Ja, gammaldags vanilj.
16. Fler än en toalett? Nej, det räcker med en
17. Badkar eller dusch? Badkar, men önskar dusch. Badar aldrig.
18. Tvättstuga? Ja, men grannarna är mongolida och fattar inte att när JAG har bokat MIN tid så är det JAG som får bruka tvättstugan tills MIN tid är slut.
19. Balkong? Ja, en liten men söt en.
20. Bra grannar? Måste jag nog säga.

Boende

1. Favoritfärg?  Grön framförallt. Men kan nog tänka mig det mesta förutom babyrosa
2. Mobiltelefon? Ingen just nu. Men annars Nokia N95. Love it.
3. Skola och program?  Idrottspedagog, Lillsved
4. Oskuld? Oh yes, jag är alltid oskyldig.
5. Senaste filmen du såg?  Dumpad (forgetting Sarah Marshall) Sjukt rolig film
6. Senaste låten du lyssnade på?  Funhouse med Pink
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "har ju ingen lur...
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon?  Kan inte kolla det.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? -
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? -
11. Vad åt du till middag igår?  Efterlängtade spaghetti och köttfärssås
12. Har du duschat idag? Nej, men snart
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "puss"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Hälsa du med. puss puss".
15. Har du skolkat någongång? Ja
16. Är du en svartsjuk person? Not at all. Skulle inte palla. Tycker jävligt synd om de som är det.
17. Går vänner före en partner? Ja och nej. Min partner är ju också min vän.
18. Kommer du bra överrens med din familj? Ja vi har en sjukt bra sammanhållning i vår familj. Kärlek.
19. Vad ska du äta till middag ikväll?  Får se. Har migrän så jag pallar nog inte laga ngt.
20. Har du några syskon? Ja, två små systrar...som inte är så små längre.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0