Cicci- nu i mer slimmat format

Nej jag har inte gått ner i vikt. Vi har gått och blivit med platt-tv. Hyfsat på tiden. Ska bli skönt att slippa den tjocka, dammsamlande gråa burken och istället välkomna den smala, svarta glänsande tv:n. Kändes som att vi samlade vuxenpoäng idag, för första gången tror jag. Vi fick låna Tant Anns bil och åkta och köpte tv:n. Det var nästan första gången karln körde sedan han tagit körkort. Det var nice.

Har varit hos älskade älskade farmor så gott som hela dagen. Damn I love that woman. Min största favorit här på denna jord, vilket ni säkert redan vet vid det här laget. Hon är utan tvekan bäst.
1.2.3.

1. Denna tanterantan är alltså hela 70 år äldre än jag = 95
2. Favoriten diggar Molly Sandén med Gabriellas sång i min iPod.
3. Peace out!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0