Fem pass på en vecka

Visst det är bara ett pass mer än jag brukar köra, men fem pass känns riktigt bra. Jag skulle gärna ta fler om jag bara fick. Men man får tacka och ta emot när folk hör av sig om vick, och inte nog med att det ger lite extra träning, det ger också lite mer pengar än mina egna pass.  Sats mål är att varje instruktör ska ha två pass i veckan, jag har fyra så jag är mer än nöjd. Men jag kommer bli av med mina två favoritpass nu när jag fått nytt jobb. Det krockar liksom, det tycker jag ska bli jättetråkigt, men förhoppningsvis får jag ändå ha kvar ett pass på min hemanläggning.

har precis käkat friterade räkor, fy fan vad gott det är. Enligt min mening är tigerräkor de allra godaste. Det är så mycket räka liksom och man kan göra nästan vad som  helst med dem, smaksätta på alla möjliga vis. Det tycker jag om.

Nu ska jag göra i ordning mig igen och gå till jobbet. Jobbar i ynka fyra timmar, men de brukar kännas som en evighet (nynnar lite på Carolas låt).


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0