Elvafika

Tänkte samla på mig lite vuxenpoäng idag. Jag ska ha över mormor och farmor på elvafika. Det ska bli jättemysigt. De har inte sett vår lägenhet så som den ser ut nu efter att jag flyttat in igen efter att min syster fått låna den. Har bytt ut ganska mycket, ny soffa, ny säng och i det stora hela ganska mycket som är ändrat.
Har alltså gått upp ganska tidigt för att göra slutklämmen på städningen, det är inte så mycket men det är skönt att ha tid på sig plus att jag ska handla lite åt farmor. Ska följa med henne efter fikan och hjälpa henne lite hemma.

Tänkte att jag eventuellt skulle sola efter då jag är som ett genomskinligt lakan. Är så djävulskt blek att man typ ser igenom mig.

Åh, jag ska klippa mig ikväll! Ska bli så satans skönt. Jag har ju som sagt inte klippt mig sedan i juni förra året och då blev det himlans kort så det har ju hunnit växa en hel del.


Say what?
Postat av: Alex



Den där korta frisyren är görsnygg! :)

Jag måste oxå kapa lite hår tänkte jag, känns som att jag inte komma hinna med håret sen ändå. Och då kan man lika gärna ha kort!



Va mys med mormor & farmor!



Kram!

2009-04-09 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0