Chicki-chi-wow-wow

Har jobbat en hel dag idag. 11-20. Minns inte senast jag jobbat så länge. Och det kändes riktigt gött. Att äntligen ha något att göra om dagarna, har ju smått klättrat på väggarna när jag haft så lite att göra. Men nu jävlar. Är typ fortfarande i chock över hur trevliga folk kan vara. Syftar nu på mina nya kollegor. Känns som att jag känt alla ett längre tag, det är en riktigt cool känsla. Jag stormtrivs. Det bara snurrar runt endorfiner i min kropp och min skalle letar ständigt upp positiva synonymer till glada ord.

Kyss och godnatt på er alla!

Foto: Ewa B

Say what?
Postat av: Linn

UNDERBART att du trivs så bra babe, blir så glad för din skull. passar verkligen dig! Stadium verkar va ett ställe man fastnar på för man trivs så bra :D puss!

2009-04-22 @ 14:48:02
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0