You know I love you, I always will.

Gick ju som sagt på bio i lördags och såg Stepbrothers. Rolig men lite under förväntan faktiskt.

Idag är det datum karln och jag satt som vårt datum, men i och med att jag stänger idag så hinner vi ju inte med att fira så mycket så vi gjorde väl det igår kan man säga. Först åkte vi till Cosmonova (som egentligen var en sjukt försenad födelsedagspresent till honom), sedan åkte vi vidare till Solna för att kolla på när lillbrorsan spelade semifinal i S:t Erikscupen.

Vädret var alldeles underbart, himlen var blå, träden sprakade av färg, gräset var grönt och alla var bara på allmänt bra humör. På kvällen kom Ullsi och Jompa över och vi åt Thai-mat och kollade på Vänner. Vi blev mätta och belåtna och som grädde på moset åt vi kanelbullar efter. Grymt nöjd med hela helgen.

Grattis på ettårsdagen till oss!!! (Yes, jag känner för att vara lite ego)


1, Aunt Ann
2, Vi åt massa popcorn på bion
3, Vi ville ha en bild på oss som inte är från skoltiden :p Seriöst---
4, Så här ser mina systrar ut när de kollar på fotboll
5,Min
6, Nypon
7. Jag på jobbet

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0