What about those smokers?

Vart man än vänder sig i detta samhälle idag känns det som att ta ett djupt andetag av rök. De senaste dagarna känns det verkligen som att det har varit rökare överallt. På väg till tunnelbanan, i väntan på tunnelbanan, i bankomatkön(!!!), och av någon konstig anledning lyckas jag alltid gå bakom en rökare och vinden lyckas ju självklart dras åt mitt håll.
Giva up you schmucks! Ni förpestar inte bara er själva, även er omgivning drabbas. Jag har inte astma, men tänker på de som har. Jag tycker det blir tungt att andas, vad tycker då de?


Quit smoking please! För allas skull......

Say what?
Postat av: Carro

JAAA =D



ps. jag håller med, rökare är fan scanky!

2008-10-15 @ 09:26:07
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0