Varför är det så svårt?

Jag verkligen älskar at träna. Det finns ingen bättre känsla än efter. Inte ens efter sex. Kroppen känns bara så bra och den känslan kan hålla sig kvar upp till ett dygn.

Öppnade i morse, slutade egentligen ett men jobbade över, gick upp för att träna, fastnade som vanligt i repan och snackade massa goja, gick sedan in och körde konditionspass. Så jävla svettigt, så jävla skönt. Gick sedan ner och handlade lite kött.

Nu ska jag duscha sedan åker vi till Tant Ann och får middagen serverad. Vardagslyx.

Ps. Jag går in på Emelies sida stup i kvarten för att se om hon har lagt upp några bilder på mig. Det kliar i hela mig jag är så sjukt nyfiken på hur de blev.Ds

Say what?
Postat av: Alexandra

Det ska bli skitkul att se dom där bilderna! :)

Jag funderar oxå på att göra det, hon är verkligen skitduktig. Vet du om hon fotar hundar oxå? Glömde kolla på hennes sida..

Kram!

2008-10-09 @ 17:50:27
URL: http://justcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0