Okej yet another one.

Jag gör dessa listor mest förmin egen del. Jag tycker det är så kul att svara på frågorna. Säkert inte lika kul att läsa..... But I dont giva a fuck.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Jepps, men när ingen ser såklart.
Titta på dig själv i spegeln: Hur undviker man?
Gnälla: Ja, man blir ju som man umgås :p
Skrika: Nej, borde man det?
Sova: Ja?
Ha ångest: Ja, just nu har jag en stressklump i min mage, men jag vet inte varför :/
Skada dig själv med flit: Nej?!
Ta mediciner du inte borde ta: Är inte pillerknaprarn
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: Ja. För bara npgra nätter sedan drömde jag att det var en STOR spindel på mitt täcke så jag hoppade upp spritt språngande in i vardagsrummet där karln satt. Han följde mig snällt tillbaka till sängen och kollade... ingen spindel. Men jag garvade gott åt mitt utfall dagen efter. Hahah.
Drömma sexdrömmar: Ah, fast då har det varit dagdrömmar.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Tror inte jag behöver anstränga mig för det. Lyckas nog ändå.
Klä dig i svart: Ja! Kan vara sjukt snyggt.
Gå till kyrkan: Nej, snarare gå ur. Betala skatt för???
Gå i skolan: Nej det var några år sedan.
Röka: Hell no. Inte för att vara präktig utan för att det stinker likmasksröv, andedräkten dödar andra, naglarna blir knöggel, håret stinker, kläderna stinker. DU är äcklig om du röker. Motbjudande. Japp, det tycker jag.
Ha sex: Nej, vi är ju inte gifta än ;)
Ljuga: Har sjukt svårt för det. Kan inte ens dra vita lögner.
Hata folk: Hata? Jag har betalt för att hata. Mohahaha.
Lita på folk: Ja. Känns inte som att man kan bygga en relation oavsett om det är vänskap eller kärlek om man inte kan lita på den andra.

VEM:
Saknar du:
Mor och far som befinner sig på andra sidan Svea Rike.
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Tant Ann
Vill du slå: Folk som är otrevliga for no reason. Vad är problemet? Var är vänligheten?
Kysste dig sist: Mi novio så klart :)
Vill du kittla: Hmm, känner nog inget sådant behov just nu.
Kramade du sist: Tant Ann.
Vill du prata med: Jag borde uppdatera mig hos Lusen.
Skrek du på sist: Jag skriker inte.
Vill du vara som: Mig själv. Boring?
Sårade dig sist: Syster minst när hon inte köpte kanelbullar till mig.
Vill du bli galet full med: Bananer i pyjamas?
Gjorde dig riktigt glad senast: Karln ;)
Fick du sms från senast: Nubben
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Okej, detta kommer ju låta så sjukt fjortis men Johhny Depp.

HAR DU:
För många vänner:
Kan man ha det?
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Japp, har hört att alla har någon, bara att vissa inte vet om det.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Migrän?
Någon skada: Crazyness...
Färgat håret: Hmm, kan väl säga några gånger....
Brutit några ben: Jag har typ inte gjort ngt i mitt liv, varken stukat eller skrapat upp några knän. Jag är tråkig....
Några piercings: Öron
Egen dator: Nix, känner inte att jag behöver det heller.
Bra självförtroende: Yes
Kysst någon: Några
Sagt jag älskar dig till någon idag: Karln
Bjudit ut någon: Sunday it is.
Varit kär: JaTre gånger riktigt jävla ordentligt. Andra har bara varit förälskelse
Dumpat någon: Några...En är jag inte stolt över.
Stulit någonting: Nej, jag säger det, jag är tråkig.
Lämnat landet: Ja? Semester...
Tuttat eld på nått: Haha, fråga Linn
Gjort något olagligt: Inte som jag vet om.


HUR:

Går du: Stencoolt?
Svarar du i telefonen: Haloooooooooooo.
Fördriver du tiden: Tränar, datorn, jobb, jobb, jobb, sova.
Mycket pengar har du: Tillräckligt, men vill alltid ha mer.
Tjänar du pengar: Jobbar??
Ofta diskar du: Sällan då mina händer är paj. Står istället med piskan o försöker få syrran att diska. Tyvärr gör hon det aldrig så det blir jag till slut.
Ofta städar du: Lite varje dag..
Många stör du dig på: Hela byn... Haha.
Ofta träffar du din familj: Mor o far, sällan. Mellan syrran, mindre sällan, Minsta syrran, alltför ofta..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något 
På gud: Say what??
På rymdvarelser: Yes
Att folk tycker om dig: Man kan inte annat än älska denna underbara blondin.
På ett liv efter detta: Absolut.
Att fiskar kan tänka: Njae.
Att du kommer leva länge: Ja absolut! Farmor är ju 95 så vi kanske har starka gener :p


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0