23 Oktober

Såg ytterst lite av Generation fett igår. Vet inte vad jag ska tycka om det. I ett avseende (mitt) kan det vid vissa tillfällen vara givande då man kommer till insikt och förstår att den där chipspåsen man vräker i sig varje dag kanske inte är så nyttigt. Plus att man blir så sjukt förbannad på dels föräldrarna som ger sina redan sjukt överviktiga barn KFC, trots att de vet att deras ben blivit pajjade och viker sig pga fetman, och dels på programledaren. Okej hon kan väl inte rå för att hon väger 25, men hur tänkte de som valde henne till den rollen? Jag tycker inte att hon gör en dålig insats, men hennes vikt är skrattretande i detta program. Det blir en sådan sjuk kontrast.

Nu ska jag åka och handla sallad till min farmor, sedan blir det träna, efter det jobba, och sedan ska Karln, jag och syrran shoppa mat med 20% rabatt. Förstå att det kommer bli mycket folk ikväll. Gratis är gott och 20% är nästan gratis. Folk kommer dra med hela sin släkt. Jag tror hela butiken kommer bli länsad på det mesta. Denna by kommer bli nästa stopp i Generation fett.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0