Yeay for biking

Fan vad jag älskar att cykla. Har äntligen fått tillbaka min älskade cykel som Ullsi och Jonski har lånat och typ trashat :/ Jag och my lover tog en riktigt härlig cykeltur genom betongen. Jag visade lite hoods och lite beaches, där man kan ligga och glassa.

På onsdag ska jag fara och skaffa ett pass. Mitt gick ut för typ tre år sedan. Verkligen att jag inte har rest :( Men det får det fan i mig bli ändring på. I höst väntar London baby med familjen endast. Sedan så tänkte ju faktiskt jag och lover dra iväg some where.

Hade riktigt trevligt ute igår. Skulle fira av Virre och Jocke. Jocke kunde tyvärr inte följa med då hans syster låg och krystade för fulla muggar :p Men vi hade det nice. Blev en riktigt lagom kväll då jag faktiskt åkte hem i precis lagom tid för att få Babe (inte filmgrisen) att möta mig och handla skräpmat :)



1. På vägen in till IT
2. Skum bild :)
3. Söta :) <3
4. Jag o Lusen
5. Hmm

Say what?
Postat av: Linn

Skoj att ni hade en bra utekväll. :D Jag laddar för nästa helg ja..



Btw ja älskar min nya kamera. Nu fattar ja varför ni är så frenetiska med era, skoj när man kan ta riktigt bra bilder ju!





Ja visst var designen bra. Ja visste hur ja ville ha de men inte hur man gjorde, så ja gav becca direktiv o grym som hon är fixade hon de precis så. :D

2008-07-07 @ 19:01:31
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0