Why??

Har precis varit ute och cyklat. Tänkte att jag kanske kan komma in i mitt cykelberoende igen. Jag blev ju som förälskad i min cykel förra sommaren och använde den så gott som varje dag.
Godtrogen och förväntansfull ger jag mig ut i full cykelmundering, dvs bekväma kläder som inte hänger och slänger, hjälm (jess, ibland har jag något att skydda) och musik. När jag cyklat 3/5 av sträckan jag planerat att cykla känner jag plötsligt i en snäv kurva att bakdelen av cykeln inte vill följa med, den glider vidare rakt fram. Jag stannar cykeln, vänder mig om och kollar på hjulet - platt. Fricking frich.

 Deppig och besviken går jag hem och leder cykeln hem. Snopet.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0