RIP Så jävla orättvist.

Har precis torkat tårarna efter att ha läst bloggen www.bjur.blogg.se . Har följt den de senaste veckorna efter att systern min berättat om henner förra klasskamrats öde. När syrran gick på mellanstadiet fick en kille i hennes klass reda på att deras mamma hade drabbats av cancer :( Utan att känna någon i den familjen följde man hennes kamp, genom syrrans information. Slutinformationen var sorglig, modern gick bort.
Nu... flera år senare får jag återigen reda på (av syrran) att samma familj har drabbats av ytterligare en tragedi. Äldsta brodern har fått en hjärntumör :( Får inte allt ett slut? Nej under all behandling som denne brodern fick, åker mellanbrodern (som syrran gick i samma klass som) in och får opereras för blindtarmen :/

Kan inte på någon nivå föreställa mig hur denna familj mår. Kan tänka mig skit. Vill sända alla mina tankar till familjen Bjur. Tänker verkligen på dem.

RIP Alex Bjur


Say what?
Postat av: amanda

tack... fan vad det värmer. å svider på samma gång.

2008-07-02 @ 17:22:07
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0