Rensa hjärnan

Kände att jag behövde ge mig ut för att rensa hjärnan lite och keep up the good work med träningen. Jag o syrran tog rundan i lilla spåret idag. Jag var verkligen såhäääär nära på att klara hela. Om det inte vore för en malplacerad uppförsbacke som verkligen ska dra ut det sista av ens krafter :( Men jag gick upp för den och sprang sedan resten. Boy, did that fell good?! Yes it did :D

Ska ju ut på min uppdatering av core utbildningen i morgon. Ska bli så kul. The only problem is that kursen är ute på Värmdö...Busstrejk. Eventuellt kommer Ciciljano ha betalat 1000 kronor helt i onödan, då hon probably won't be able to get out there...... FUCK!!!! Ingen som vill skjutsa mig dit ut??? PLease. I do almost everything...;)

Har precis skrivit in alla mina tider jag har fått, både på HellHouse och på SATS. Jag kommer jobba arslet av mig. Som mest jobbar jag tolv dagar i streck. Jag ska ha pengar. Never again will I be this poor. Och nu när min lover har skaffat jobb så kommer vi bli richie bitchie.... Fjortis? No.

Jag vill gå på min coreutbildning med boll!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0