Mysig grillkväll

Det blev en riktigt trevlig reunion med några Lillisar i lördags kväll. Så mysigt att träffa alla igen och alla är verkligen avslappnade och sig själva. Wonderbar. Orkar inte skriva så mycket mer än att vi åt flintastek, massa god vitlökstzatziki, drack lite och hade sjukt jävla roligt.



1. Mis dos favoritos
2.Piii och Jesus visar Vickan hur hon ska träna upp sin fd brutna handled
3. Kul man kan ha med spegel o 3 vänner
4. Toola kollar asses
5. Mysigt på bakgården


Say what?
Postat av: Tuuli

vilken lyckad kväll det var!!! haha jag typ bönade och bad att yvonne skulle ge mitt nr till hennes hunk kompis den kvällen när de drog vidare. Men ingen har ringt mig ännu, vad jag vet :D

Vilka vackra bilder du fick. :)

Ja, den här boken är väldigt bra och även Gynnings, I love her!!! :D

Vad gör du nu när jobbmarathonet är slut?

puss

2008-07-30 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0