Love the smell

Min syster har köp ny schampoo (för jag bad henne om det). Det luktar underbart. SItter här och känner hur doftens strålar (?) sträcker sig mot min näsa och fyller den med väldoft. Hade jag haft kvar mitt långa hår hade ja antagligen stoppat upp det i näsan och låtit det sitta kvar tills håret började lukta snor... Tur att jag har klippt mig.

Ska städa lite idag innan jag börjar jobba. Och så tänkte jag även laga mat till min familj som ikväll kommer bestå av min karl, syster Mellan + pojkvän och syster Liten. Får se om jag pallar. Annars får de laga sin egen mat. :P

Say what?
Postat av: Emma

okej okej...lite tråkigt. men ändå kul att gå på bröllop även fast du inte fattar nå hihi. ;) har du slutat plugga helt? själv har jag bara sommarlov...börjar i augusti igen. =(



kram emma

2008-07-21 @ 12:44:33
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0