Härlig dag

Vaknade först till vid åtta då min älskling hade glömt stänga av larmet sedan igår. Han gick upp jag låg kvar. Sov en timme till. Gick sedan upp och åt rostat bröd med marmelad och ost och ett glas O'boy till det. Precis som när man var liten och sov över hos mormor. Vi satte på "Vänner" och så säkert tre avsnitt. Fan I love them. They made my day. Satt hela dagen i kassan och tänkte på hur rolig den serien är. Bäst!

Dagen var ganska lugn, och den flöt på. Sköt fram min lunch till tre istället för två så ja kunde luncha med min Viking. Sedan när jag kom tillbaka var det endast en timme och en kvart kvar. Nice.

Min man kom och mötte mi när jag slutat, tanken var att vi skulle ta en promenad till Lusen och Virre, men vi pallade inte riktigt, då man ska hinna laga mat också innan klockan är läggdags. Så vi åkte hem och handlade lite, gick hem och lagade mat. Nasigoreng. Me love. Sedan satte vi oss på balkongen som vi tömt på bråte sedan mor o far flyttat. Riktigt mysit. Bara han och jag.




Först nasigoreng och den själklara drycken - Cola
Sedan efterrätt. Svartvinbärsthe och mammas bullar.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0