Han är där

Okej, jag satt i alla fall och drömde mig bort. Tänkte på hur jävla glad jag är att jag har honom. När jag vaknar är han där, när jag somnar är han där, när jag är ledsen är han där, när jag är glad är han där, när jag är på toa vet jag att han sitter utanför och lyssnar....(hoppas inte dock), när jag berättar om mina konstiga tankar lyssnar han, när jag är med min familj är han där.


Jag tycker att kärlek är så coolt. A wonderful feeling. Och den kan arta sig på så många sätt, det kan vara kärlek till den du vill dela ditt liv med, till den du trodde du skulle dela ditt liv med, till din familj, till dina vänner, till musik, till djur, till ett ställe, till din bästa vän du hade i lågstadiet, till en maträtt, till ett tillstånd.

Jag är fascinerad!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0