Fuckin migrän

Jag gillar inte läget just nu. Migrän. Ja jag vet då bör man inte sitta framför datorn, men jag har hittat en ny hobby. Kolla på fotobloggar. Man får sådan grym inspiration. I love it. Vill bara ut och fota, men och det är ett stort MEN. Syster liten har glömt laddaren på landet, så som sagt så hoppas jag på att syster Mellan kan få med sig den hem.

Igår började jag andra halvan av mitt marathon. Idag är det bara 8 dagar kvar, alltså en dag mer än en vecka.... Då har jag jobbat 18 dagar i streck.

Ikväll blir det en av mina favoriträtter till middag. Kyckling med smak i ugnen. Typ kronfågel med Tex-Mex-smak eller Tandoori. Mums.

Ska sortera lite foton ikväll och så småningom sätta in dem i album.

Say what?
Postat av: Emma

hmm, låter inte skoj med migrän. hoppas den går över snart då. :) ha annars en mysig kväll.



kram emma

2008-07-18 @ 17:49:25
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Carro

Nä men eller hur. Fast erkänn att den är störtskön den låten.



Jag kommer hem 8:e augusti över helgen. och sedan 18:e augusti och stannar en vecka. ska vi boka in en dag då? Hörde att Emma flyttar tillbaka till sthlm i höst. ett mirakel

2008-07-18 @ 17:55:59
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0