Ensam

Öppnade för första gången på SATS this mornin ,och stängde även. Jobbade totally alone hela dagen. Förstår ni hur många timmar det är? Det är riktigt många ska jag tala om för er. Och ingen rast fick man heller :/ Så jag kan ju inte påstå att jag har ätit så mycket. Men det gick nog ganska bra ändå.

Har käkat räkmacka till middag och det känns verkligen som att hela jag luktar räkor. Hahah, kanske borde ta en dusch innan man kryper till kojs.

Nu är det endast 14 dagar kvar av mitt arbetsmarathon.

Jag har en enorm längtan efter att gå ut och ta fina bilder med min kamera som nu är hemma efter en tur till Värmland. Synd bara att syster Dum glömde laddaren på landet, får hoppas att syster mindre dum kan ta me sig den när hon kommer hem nästa vecka.

Jag vill ha något att längta till. Någon som kan ge mig det? Carsten? Jag längtar visserligen till det tyska bröllopet om man då bortser från klänningen. Jag hatar klänningar!!!

Hur töntigt detta än må låta ( tycker faktiskt det låter lite småfjortis) men:

JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR :D

Say what?
Postat av: Alexandra

Haha! Jag & Johan fick "Ingela" & "Jack"... Ingela? Njaaeee.. Hehe, kul sida!

Kram!

2008-07-13 @ 20:16:39
URL: http://justcookie.blogspot.com
Postat av: Emma

neeej, de låter väl inte töntigt!!!!!man får vara så jävla kär!! :) jag är så jävla kär med! :)



ha en bra dag du!! Kram Emma

2008-07-14 @ 11:28:24
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0