Då var det dags

Sitter nu och väntar ut tiden tills vår tunnelbana går. Vi ska åka in till centralen för att sedan ta en flygbuss ut till Skavsta, men eftersom vi är färdiga så tidigt så tänkte vi åka in och äta på cafét som liger på centralen. Sedan väntar en och en halv timmes buss ut till flyget och lika lång tid på flyget till Tyskland.
 
Om några timmar kommer jag alltså befinna mig i Rostock tillsammans med min kärlek och hans "svenska" familj och mormor. På fredag kommer jag träffa hela hans mammas sida, och ingen av de pratar svenska. Wohoo. Men det kommer nog gå bra. De förväntar sig i alla fall inte att jag kan flytande tyska.

Ha det bäst!

Say what?
Postat av: Linn

ÅH! Gud va mysigt med Tyskland :D



Det kommer gå så bra, kör smile-stilen och kvittra lite på tyska då och då.



Miss u!!

2008-07-30 @ 19:48:19
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0