Blogginlägg till Carro

Alltså ibland drabbas man av en känsla som i mitt fall just nu bara sköljer över en. Det hela började med att Carro skrev om någon som blivit av med fingret på något sätt, då kommenterade jag om att förr i tiden "kände" vi minsann en som blivit av med sin pekfingerspets och typ fått 30 biljoner som ersättning. I Carros inlägg skrev hon om hur vi satt på vår kinesrestaurang och planerade vilken kroppsdel man verkligen inte behöver och att man kan få ersättning sedan.

När jag läste det inlägget (där även vår resa till Rhodos nämndes) kände jag hur gamla minnen dök upp; Berlin, tyskalektionen då Matte kom ut som bög, Pippi, "Tänker du samma sak som jag?- Ja, kinarestaurang.", hårfärgningar iolika färger, Carros garv, hahaha vårt språk (fast det kanske man inte ska erkänna att man hade ett?), sova över hos Carro på golvet med en morgonrock som täcke lyssnandes på Lugna favoriter, alla oändliga skrattillfällen.

Ja jävlar, listan kan göras lång. Har hittat massa roliga lappar vi skrivit till varandra på lektionerna, nu när vi flyttat och man letat runt lite i gamla saker :) Shit på gymnasiet var vi verkligen nära, blickarna kunde tala. Du är cool Carro. Fan saknar dig verkligen!!!

www.fittler.blogg.se

Say what?
Postat av: Carro

Haha ja satan alltså. Jag satt för ett tag sen och läste alla våra lappar. Vi skickade ju brev till och med där ett tag =)

Fan min gymnasietid var du, kom så länge hjärtat slår hahah.

SAKNAR DIG!

2008-07-10 @ 08:43:29
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0