There was something in the air that night

Sov en stund när jag kom hem från jobbet. Skönt, mår kanske en gnutta bättre, men kan inte påstå att jag mår bra. Suck. Kroppen i sig är pigg men huvudet är inte riktigt med.

Känns nästan som att orsaken till smärtan är för att jag tänker för mycket just nu. På allt. Kommer soffan finnas när vi ska hämta den på lördag? Kommer sängen med alla tillbehör finnas? Hur många gånger kommer vi behöva springa me dalla saker? Kommer jag tappa bort min klänning på vägen som jag ska ha på lördag? Kommer alla fläckar på sofforna jag ska sälja till Schannique gå bort när Ullsi tvättat överdragen? Jag hoppas innerligt att det gör det. Annars får Ullsi och Jomp köpa dem, för det är fläckar från när de har ritat med bläck på sina ben och armar och sedan suttit sig i soffan och smetat av sig :/

Say what?
Postat av: christine

Du stumpan, du funderar alldeles för mycket! :D Flytten kommer gå hur bra som helst! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0