Done

Färdig. Är trots allt inte trött. Trodde jag skulle somna stående i och med att inte sov någonting i natt. Men iche.

Har shoppat en champagneflaska till Fredde för att han hjälpte oss att flytta.

Kom att tänka på en rolig sak. I onsdags när jag och systrarna skulle åka till byn mötte jag upp de där vi alltid möts. Jag studerar Ulles outfit och säger: "Du ser ut som en rocker idag". (Hon har på sig typ skinleggings, stora svarta kängor, svart skinnjacka och ngt svart under). Hon svarar: "Va, jag har ju bara tjocktröja på mig". Jag fattar inget så vi går vidare och dagen löper på. Senare under dagen så repeterar jag vad jag tidigare sagt om rockerstilen. Ulle svarar genom att repetera sitt svar. "Vad har tjocktröjan med rockerstilen att göra?", frågar jag. "Jaha, jag trodde du sa rock". Ett litet missförstånd. Hon trodde att jag menade att det såg ut som att hon hade en rock för att tjocktröjan var lite lång. Jeje, det var roligt då.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0